DUK

 

Dažniausiai užduodami klausimai

Kaip žinoti, kad prekės užsakytos ir užsakymas vykdomas?


Gavę užsakymą, Jūsų nurodytu el. pašto adresu išsiųsime patvirtinimą. Apie užsakymo eigą Jus nuolat informuosime el. paštu, prireikus susisieksime telefonu




Ar galima užsisakyti prekę telefonu?


Taip, galite prekę užsisakyti telefonu paskambinę +370 698 26 436




Kaip sumokėti už prekes?


Už prekes galite sumokėti: Debeto ir kredito kortelėmis VISA, MasterCard, Maestro, turinčiomis saugaus atsiskaitymo internete galimybę. Reikiama suma nurašoma iš Jūsų nurodytos kortelės sąskaitos. Ją nurodote ir mokėjimą patvirtinate užsisakydami prekę. - Bankiniu pavedimu, - Grynaisiais pinigais prekių atsiėmimo metu.




Ar internetinės parduotuvės užsakymą galima apmokėti ,,Autokrislas" dovanų kortele?


Internetinėje parduotuvėje www.autokrislas.lt dovanų kortelėmis atsiskaityti galima, prekės užsakymo lauke suveskite dovanų kortelės kodą




Ar galiu gauti sąskaitą faktūrą?


Taip. Sąskaita faktūra automatiškai suformuojama iškarto po užsakymo ir jo įvykdymo (prekės atsiėmimo arba perdavimo kurjerių tarnybai) ir išsiunčiama užsakymo pateikimo metu nurodytu el. paštu.




Gavau sąskaitą faktūrą, tačiau noriu, kad joje būtų nurodyti kiti rekvizitai. Kokiais atvejais galiu ir kur turėčiau kreiptis?


Dėl sąskaitos perrašymo galite kreiptis el. paštu info@autokrislas.lt, nepamirškite nurodyti užsakymo numerio ir pageidaujamų rekvizitų.




Ar galiu prekes atsiimdamas parduotuvėje mokėti grynaisiais pinigais?


Taip, atsiimant prekes tiesiogiai galima mokėti grynaisiais pinigais.




Kada gausiu savo užsakymą? Kaip žinoti kada gausiu savo užsakymą?


Po užsakymo patvirtinimo Jūs gausite elektroninį laišką, kuriame bus nurodytas planuojamas Jūsų užsakymo pristatymo ar paruošimo terminas. Kai prekės paruošiamos atsiėmimui arba perduodamos kurjerių tarnybai, informuojame Jus atskiru pranešimu.




Ar gali mano užsakymą atsiimti kitas asmuo?


Jei norite, jog Jūsų pirkinį atsiimtų kitas žmogus, užsakydami prekę būtent jį nurodykite kaip gavėją („Papildoma informacija pardavėjui“). Jei užsakymo teikimo metu nenurodėte kito asmens kaip gavėjo: ir Jūsų užsakymas nėra iš anksto apmokėtas - užsakymą gali atvykti atsiimti kitas Jūsų pasirinktas asmuo; jei Jūsų užsakymas iš anksto apmokėtas - prašome prieš atvykstant kitam asmeniui atsiimti užsakymo, apie tai informuoti mus telefonu (+370 698 26 436) arba elektroniniu paštu info@autokrislas.lt, nurodant atvykstančio asmens vardą ir pavardę, bei sulaukti mūsų atsakymo, kad ši informacija atnaujinta. Primename, jog užsakymą atsiimantis asmuo turi turėti asmens dokumentą, o jei pirkėjas – juridinis asmuo, atsiimantis prekę žmogus privalo turėti įgaliojimą.




Kokia yra užsakymo pristatymo kaina ir nuo ko ji priklauso?


Užsakymo pristatymo kaina bus suskaičiuota automatiškai susidėjus prekes į krepšelį.




Kaip elgtis, jei pristatyta siunta yra pažeista?


Jei pristatymo metu pastebėjote, kad siunta yra pažeista, kartu su kurjeriu užpildykite Pakuotės pažeidimo aktą ir patikrinkite pakuotės turinį. Pažeidimus kartu su kurjeriu nufotografuokite.




Kaip galima atšaukti savo užsakymą?


Norėdami atšaukti savo užsakymą, kreipkitės telefonu +370 698 26 436 arba elektroniniu paštu info@autokrislas.lt, nepamirškite nurodyti savo užsakymo numerio.